Hei olen Mokka Wilhelmiina...joo noloa iso kundi jo 5kk ja tytön toinen nimi, ei oo yllä mun eikä mamman vika!

 

Rodultani olen Saksanpaimenkoira höystettynä pikkuhippusella Suomenpystykorvaa. Muuten tätä höystöä ei juuri huomaa kuin että korvani ovat pikkiriikkisen pienemmät kuin yleensä sakemannin pennuilla ja ne nousivat pystyyn jo pari kuukautta sitten.

 

 

Niin ja kaulassa on ihan pieni laikku valkoista, mutta täytyyhän sitä staralla korut kaulassa olla! Vaikka on mulla tuo tassukorukin...luulevat että karkaan ja joudun hukkaan

 

 

Mamma kuule kun ei oo leikkikaveria täällä koirapuistossa...mitäs tehdään?

 

 

Okei eiköhän pistetä sitten tanssiksi, saanko luvan...Mamma hyräile sä jotain siellä kameran takana niin me vedetään tässä A.n kanssa muutamat valssit.

 

 

Nyt on kyllä lauma kateissa...mihin ihmeeseen se A. karkas?

 

 

tästä se A. on varmasti kulkenut...

 

 

Sen on pakko olla täälläpäin...ei voi lauma olla näin hajallaan!

 

 

LÖYSIN! NAMII...NAMII...äkkii mulle! okei oikee tassu vasen joo joo.. annan vaikka molemmat kunhan nyt annat sitä NAMIIIIIII!

 

 

Ja sitten kiireellä mamman luo...miksi ihmeessä se koittaa hiipii toiseen suuntaan? 

 

 

Hmm..hihna vai karkki??? onks tää kompa?